Update coronavirus, Fysiotherapie Eemnes gesloten!

Beste sporters en patiënten,

De afgelopen tijd is er veel gebeurd, dit heeft ook invloed gehad op ons. Eerst moesten wij de sportzaal sluiten voor onze sporters, de fysiotherapie moest daarentegen open blijven om zo waar mogelijk de huisartsen te ontlasten.

Ook werd er vanuit de beroepsgroep gemeld dat wij de fysiotherapie open moesten houden voor alleen de noodzakelijke fysiotherapie, dit hebben wij gedaan.

Echter vinden wij het, gezien de huidige situatie rondom het coronavirus, het niet meer verantwoord om deze fysiotherapeutische zorg te blijven leveren.

Na lang overleg hebben wij het moeilijke besluit genomen om met ingang van gisteren (24 maart) de praktijk ook voor fysiotherapie te sluiten.
De praktijk zal voor fysiotherapie tot minimaal 28 april gesloten blijven, wij verwachten echter dat dit langer zal gaan duren.
De sportzaal zal gesloten blijven tot minimaal 1 juni. De abonnementen die lopen zullen ook worden bevroren tot deze datum.

Mochten er meer updates komen rondom de openingstijden dan maken wij hier zo snel mogelijk melding van op de website en Facebook.

Telefonisch zullen wij bereikbaar (bellen of appen) blijven op telefoonnummer: 06-39853222.

Namens ons team willen wij jullie nog veel sterkte en gezondheid toewensen in de komende tijden!

Wij hopen op jullie begrip! Tot snel!

De hartelijke groeten van Eveline en Robin

Update coronavirus, Fysiotherapie Eemnes gesloten!

Je zou ook interesse kunnen hebben in