Klachtenregeling

Je mag erop vertrouwen dat al onze medewerkers hun werk zo goed mogelijk doen. Heb je toch klachten over uw behandeling of over de manier waarop de therapeut of een van onze medewerkers met jou omgaat? Dan is het belangrijk om dit aan ons door te geven.

Dit geldt ook voor klachten over onze organisatie of niet-medische zaken. Jouw feedback helpt jezelf, andere cliënten en draagt bij aan de kwaliteit van onze zorg en organisatie.

Klacht indienen

Om een klacht in te dienen, kunt u deze schriftelijk bij onze praktijk indienen. We raden aan eerst in gesprek te gaan met de betreffende therapeut of medewerker. U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar info@fysiotherapie-eemnes.nl of contact op te nemen via telefoonnummer 035-531 10 28. Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, zullen we deze verder in behandeling nemen. Wij proberen altijd zo snel mogelijk met u in contact te komen en u terug te bellen als dat kan.

Het gesprek met de betreffende therapeut of medewerker is een goede eerste stap. Als u zich daar ongemakkelijk bij voelt of als uw klacht niet direct met een persoon te maken heeft, kunt u ook een gesprek aanvragen met het management. U mag altijd iemand meenemen naar dit gesprek.

Bent u niet tevreden over hoe uw klacht binnen onze praktijk is afgehandeld? Dan kunt u uw klacht doorsturen naar een onafhankelijke klachtenfunctionaris van Stichting Keurmerk Fysiotherapie. Dit is kosteloos. Meer informatie hierover vindt u op de website van Stichting Keurmerk Fysiotherapie
of door een e-mail te sturen naar klacht@keurmerkfysiotherapie.nl. Uw klacht wordt binnen twee weken behandeld.

Medical tape

Wij zijn gefuseerd

Fysiotherapie Eemnes en Fysiotherapie Schotsman zijn gefuseerd! Wij zijn te vinden op de Raadhuislaan 49a in Eemnes.

Openingstijden

  • ma.08:00 - 20:00
  • di.08:00 - 20:00
  • wo.08:00 - 17:30
  • do.08:00 - 20:00
  • vr.08:00 - 17:30
  • za.gesloten
  • zo.gesloten